Βρίσκεστε εδώ:  » ΜΑΘΗΜΑΤΑ  » Πληροφορική - ΑΕΠΥ - ΑΕΠΠ  »

Εξεταστέα - διδακτέα ύλη της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ) 2012-2013

Δημοσιεύτηκε στις calendar_today 19-09-2012 από τον χρήστη account_circleΜΑΛΑΚΟΥΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  στην κατηγορία  Πληροφορική - ΑΕΠΥ - ΑΕΠΠ

 Λέξεις  κλειδιά: Νέα Πληροφορική - ΑΕΠΠ

print εκτύπωση  | 
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Από το βιβλίο «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης των Α. Βακάλη, Η. Γιαννόπουλου, Ν. Ιωαννίδη, Χ. Κοίλια, Κ. Μάλαμα, Ι. Μανωλόπουλου, Π. Πολίτη, έκδοση Ο.Ε.Δ.Β. 2011.

1.  Ανάλυση προβλήματος

1.1 Η έννοια πρόβλημα.

1.2 Κατανόηση προβλήματος.

1.3  Δομή προβλήματος.

1.4  Καθορισμός απαιτήσεων.

1.5  Κατηγορίες προβλημάτων.

1.6  Πρόβλημα και υπολογιστής.

2. Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων

2.1  Τι είναι αλγόριθμος.

2.3  Περιγραφή και αναπαράσταση αλγορίθμων.

2.4  Βασικές συνιστώσες/ εντολές ενός αλγορίθμου.

               2.4.1 Δομή ακολουθίας.

               2.4.2 Δομή Επιλογής.

2.4.3 Διαδικασίες πολλαπλών επιλογών (αφαιρείται η τελευταία πρόταση της σελ. 36"Αν οι διαφορετικές επιλογές ... στο παράδειγμα που ακολουθεί.", που αναφέρεται στην πολλαπλή επιλογή, καθώς και τοΠαράδειγμα 5. Επιλογή ορίων, σελ. 37).

               2.4.4 Εμφωλευμένες Διαδικασίες.

               2.4.5 Δομή Επανάληψης.

3. Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι

         3.1 Δεδομένα

         3.2 Αλγόριθμοι + Δομές Δεδομένων =Προγράμματα

         3.3 Πίνακες

         3.4 Στοίβα

         3.5 Ουρά

         3.6 Αναζήτηση

         3.7 Ταξινόμηση

6. Εισαγωγή στον προγραμματισμό

         6.1 Η έννοια του προγράμματος.

         6.2 Ιστορική αναδρομή.

   6.2.1 Γλώσσες μηχανής.

   6.2.2 Συμβολικές γλώσσες ή γλώσσες χαμηλού επιπέδου.

   6.2.3 Γλώσσες υψηλού επιπέδου.

   6.2.4 Γλώσσες 4ης γενιάς.

         6.3 Φυσικές και τεχνητές γλώσσες.

         6.4 Τεχνικές σχεδίασης προγραμμάτων.

               6.4.1 Ιεραρχική σχεδίαση προγράμματος.

               6.4.2 Τμηματικός προγραμματισμός.

               6.4.3 Δομημένος προγραμματισμός.         

         6.7 Προγραμματιστικά περιβάλλοντα.

7. Βασικά στοιχεία προγραμματισμού.

7.1 Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ.

7.2 Τύποι δεδομένων.

7.3 Σταθερές.

7.4 Μεταβλητές.

7.5 Αριθμητικοί τελεστές.

7.6 Συναρτήσεις.

7.7 Αριθμητικές εκφράσεις.

7.8 Εντολή εκχώρησης.

7.9 Εντολές εισόδου-εξόδου.

7.10 Δομή προγράμματος.

8. Επιλογή και επανάληψη

8.1 Εντολές Επιλογής

8.1.1 Εντολή ΑΝ

8.2 Εντολές επανάληψης

8.2.1 Εντολή ΟΣΟ...ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ

8.2.2 Εντολή ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ

8.2.3 Εντολή ΓΙΑ...ΑΠΟ...ΜΕΧΡΙ

9. Πίνακες

9.1 Μονοδιάστατοι πίνακες.

9.2 Πότε πρέπει να χρησιμοποιούνται πίνακες.

9.3 Πολυδιάστατοι πίνακες.

9.4 Τυπικές επεξεργασίες πινάκων.

10. Υποπρογράμματα

10.1 Τμηματικός προγραμματισμός.

10.2 Χαρακτηριστικά των υποπρογραμμάτων.

10.3 Πλεονεκτήματα του τμηματικού προγραμματισμού.

10.4 Παράμετροι.

10.5 Διαδικασίες και συναρτήσεις.

10.5.1 Ορισμός και κλήση συναρτήσεων.

10.5.2 Ορισμός και κλήση διαδικασιών.

10.5.3 Πραγματικές και τυπικές παράμετροι.

 

Οι ενότητες 3.4 και 3.5 εξετάζονται μόνο ως θεωρία.

Σημείωση

Οι μαθητές θα μπορούν να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων είτε σε οποιαδήποτε μορφή παράστασης αλγορίθμου είτε σε «ΓΛΩΣΣΑ», όπως αυτή ορίζεται και χρησιμοποιείται στο διδακτικό εγχειρίδιο. Ασκήσεις ή παραδείγματα του βιβλίου μαθητή ή του τετραδίου μαθητή που χρησιμοποιούν την ΕΠΙΛΕΞΕ, η οποία έχει εξαιρεθεί, θα αντιμετωπίζονται με τη χρήση άλλης δομής επιλογής.


Διαβάστηκε  9596   φορές  |  Αξιολόγηση +24 (+29, -5)
  Μου αρέσει     Δε μου αρέσει