Βρίσκεστε εδώ:  » ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ  » Τα προβλήματα μας  »

Τα προβλήματα μας

Τελευταία ενημέρωση: 21-01-2013

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Γενικό Λύκειο Νέων Μουδανιών είναι πολυάριθμα όπως και πολλά ακόμη σχολεία στην Ελλάδα. Τα βασικότερα είναι το κτηριακό και θέματα λειτουργίας.

Το κτήριο δημιουργήθηκε το 1980 σε μια παραθαλάσσια περιοχή. Για τους λόγους αυτούς το έδαφος υποχωρεί με αποτέλεσμα να υπάρχει καθίζηση του κτηρίου και αμέτρητες ρωγμές στις αίθουσες και στους υπόλοιπους χώρους. Το 2003 μια τεχνική εταιρία θέλησε να κάνει μια μελέτη του κτηρίου και το κτήριο βρέθηκε να παρουσιάζει πολλαπλές ρωγμές σε όλα σχεδόν τα σημεία, όμως κρίθηκε πως δεν υπήρχε κίνδυνος για τις ζωές των μαθητών.

Ακόμη εκτός από τις ανάγκες ως κτήριο υπολείπεται και ως προς τις λειτουργίες του. Δεν υπάρχει μια αίθουσα για να γίνονται οι σχολικές παραστάσεις ούτε και ο απαραίτητος εξοπλισμός, έτσι αναγκαστικά μισθώνεται το πνευματικό κέντρο της πόλης μας για να καλυφθούν οι ανάγκες. Όλες οι αίθουσες έχουν χωριστεί στην μέση από ότι ήταν το αρχικό σχέδιο του κτηρίου.

Η βιβλιοθήκη είναι ανύπαρκτη διότι λόγω της έλλειψης αιθουσών έχει μετατραπεί σε αίθουσα διδασκαλίας και τα 3.000 βιβλία που υπάρχουν στο σχολείο έχουν στοιβαχθεί στην αποθήκη της καθαρίστριας που πλέον δεν χρησιμοποιείται για αυτόν τον λόγο με αποτέλεσμα τα βιβλία να μην χρησιμοποιούνται προς όφελος των μαθητών.

Το γυμναστήριο που υπάρχει χρησιμοποιείται και από τα γυμνάσια δηλαδή από 1.100 παιδιά και χωρίς να πληρεί τις απαιτούμενες προϋποθέσεις.

Στον αύλιο χώρο δεν υπάρχει μέρος για προετοιμαστούν οι μαθητές για τους σχολικούς αγώνες γιατί τον χώρο αυτό τον έχουν καταλάβει τα προκάτ που πήρα τις θέσεις των κανονικών αιθουσών.

Η περίφραξη του προαυλίου είναι ασήμαντη ο καθένας μπορεί να εισέλθει ή να εξέλθει αναπάσα στιγμή χωρίς να τον καταλάβει κανείς, ειδικά σε κάποια σημεία όπου η περίφραξη είναι ανύπαρκτη.

Το τελευταίο από το κτηριακό ζήτημα είναι η φύλαξη. Δεν υπάρχει αστυνόμευση του σχολείου τις νυχτερινές ώρες όπου καθιστά το κτήριο εύκολη υπόθεση κλοπής ή φθοράς.

Όπως όμως είπαμε και πριν τα προβλήματα που παρουσιάζονται δεν είναι μόνο κτηριακά αλλά και λειτουργικά.

Τα τελευταία χρόνια υπάρχει σημαντική μείωση των χρημάτων που παρέχονται στο σχολείο από την σχολική επιτροπή δυσανάλογη με το αυξημένο ποσό εξόδων ιδιαίτερα την φετινή σχολική χρονιά όπου έπρεπε να ληφθούν μέτρα για την αντιμετώπισης της γρίπης για την ασφάλεια των μαθητών.

Το χειρότερο όμως είναι η ανύπαρκτη επικοινωνία των υπηρεσιών μεταξύ τους. Ο Δήμος αδυνατεί να επισκευάσει τις φθορές και τις μικρό επισκευές διότι δεν επαρκεί το προσωπικό όπως είναι και η απάντηση που δόθηκε στον διευθυντή του σχολείου.

Τέλος το κυριότερο από τα προβλήματα και ίσως και η αιτία που δεν λύνονται είναι ότι οι γονείς όπου συμμετέχουν ενεργά στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων είναι ελάχιστοι. Οι γονείς οι ίδιοι αδιαφορούν για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά τους καθημερινά οπότε πως μπορείς να περιμένεις κάτι καλύτερο από τους κρατικούς φορείς...


Επιμέλεια:Χριστόφα Πηνελόπη